Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 19 in /home/niucyseh/domains/rafaelcoffee.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985 واردات پودر قهوه کاستاریکا فله درجه یک - قهوه رافائل

واردات پودر قهوه کاستاریکا فله درجه یک

در میان انواع مختلف دانه و پودر قهوه اقسامی چون کاستاریکا و اتیوپی با داشتن کیفیت بسیار بالا طرفداران بسیاری را به سمت انواع مرکز فروش این فرآورده ها اعم از حضوری و اینترنتی جذب کرده است.

 انواع پودر قوه موجود در بازار

برای تهیه انواع دانه قهوه به صورت خام یا روست شده و پودر آن نیاز به مرکز مرجعی برای آگاهی کامل از لیست کامل محصولات است. همچنین، توجه به این نکته که بنا به نیاز مشتری، تهیه و خریداری انواع پودر قهوه برای او مناسب تر است یا دانه آن بسیار مهم می باشد.
در میان انواع دانه قهوه که در بازار ایران و در مراکز گوناگون طرفداران بیشتری دارد می تواند به اقسامی چون کاستاریکا، اتیوپی، ویتنام، هند و چری اشاره نمود که هر یک بنا به احتیاجان مصرف کننده کاربرد خاص خود را دارا می باشد.
مرکز تامین و انتشار کلی محصولات خانواده قهوه در غالب دانه، پودر و همچنین، انواع پودرهای نوشیدنی فوری به نام های کاپوچینو، نسکافه و کافی میکس با قیمت های بسیار مناسبی به عرضه و فروش در سراسر کشور اقدام نموده است.

قهوه کاستاریکا

ویژگی‌های قهوه کاستاریکا

قهوه کاستاریکا از نوع مرغوب قهوه عربیکا بوده و با توجه به خاک آتش فشانی مناسب در اکثر نقاط آن کشت قهوه صورت می پذیرد.گونه های مختلفی از قهوه کاستاریکا روانه بازار می شود که بهترین نوع آن قهوه اسپشیالتی است که در مناطق بسیار مرتفع مرکز این کشور در اطراف پایتخت تولید می شود و بطور خاص روانه بازارهای امریکایی می گردد.
با توجه به تنوع روش های فرآوری قهوه به دو روش خشک و مرطوب طعم های مختلفی از قهوه حاصل می گردد.بطوریکه در روش خشک: طعم قهوه عسلی ملایم و در روش مرطوب: طعم قهوه بسیار واضح و متفاوت است. درکل قهوه کاستاریکا در ترکیب با سایر دانه های قهوه، طعمی شیرین همجون شکلات را تداعی می کند که نیاز به شیرین کننده قهوه نیست.

قهوه کاستاریکا

مراکز فروش قهوه کاستاریکا

مراکز فروش معتبر یکی از معروف ترین و متمایز ترین قهوه های جهان یعنی قهوه کاستاریکا را با بالا ترین کیفیت عرضه می نمایند. انواع قهوه این کشور برخلاف مناطق دیگر در هوایی سرد و مرطوب رشد می کند.کاستاریکا سیزدهمین کشور بزرگ تولید کننده قهوه دنیا است.
تار و پود کشاورزی و اقتصاد این کشور با قهوه به گونه ای گره خورده و برای مردمانش قهوه نماد عرق ملی است. این محصول بیشتر در ارتفاعات مرکزی این کشور و در خاکی که از فعالیت های آتشفشانی باقی مانده است رشد می کند، از این رو قهوه آن کاملاً متفاوت از سایر کشور های آمریکای مرکزی است.

قهوه کاستاریکا

واردات دانه قهوه کارستاریکا

کشورهای متعددی در آمریکا و آفریقا، مشغول به کشت انواع دانه های قهوه هستند که در این میان کاستاریکا نیز به عنوان یکی از فعال ترین گزینه ها می باشد و توانسته بخش قابل توجهی از درآمدزایی کشور خود را بر این اساس برنامه ریزی نماید.
واردات دانه های قهوه کاستاریکا به مرزهای ایران سبب شده تا بهترین کیفیت از این محصول را بتوان به مصرف کنندگان عرضه نمود و رست اسپرسو انتخاب شده برای این دانه ها به صورت مدیوم دارک و دارک بوده که می توانید بسته به میزان کافئین و تلخی مورد نظر خود، اقدام به انتخاب آن نمایید که فروش عمده دست اول آن از جمله مزیت های رقابتی به منظور خرید سریع خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما