Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 13 in /home/niucyseh/domains/rafaelcoffee.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985 مرکز فروش قهوه اونگاندا روبستا - قهوه رافائل

مرکز فروش قهوه اونگاندا روبستا

مقالات زیادی درباره خواص قهوه  اونگاندا روبستاو همچنین مضرات آن منتشر و همین مسئله باعث سردرگمی بسیاری شده و این سوال مطرح می شود که بالاخره قهوه مفید است و یا مضر؟ اولین نکته که باید در نظر گرفت این است که به مانند تمام مواد غذایی مصرف قهوه در حد اعتدال برای بعضی از افراد مفید است اما می تواند برای بسیاری از جمله کسانی که به فشار خون ، بیماری های قلبی، اضطراب، بی خوابی ، تنگی نفس و غیره مبتلا می باشند مضر و حتی خطرناک باشد. ارتفاع درخت قهوه در حدود 10 متر و پر از شاخه هایی است که با برگ های سبز تیره پوشیده شده اند.

مرکز فروش قهوه اونگاندا روبستا

مهم ترین خواص قهوه اونگاندا

مهم ترین خواص قهوه اونگاندا  مطالعات بسیاری نشان می‌دهد که کافئین می‌تواند روند چربی‌سوزی در بدن را افزایش دهد و میزان سوخت‌و‌ساز بدن را بالا ببرد. در مطالعه‌ی دیگری که روی ۲۰۸۴۲۴ نفر انجام شد، دریافتند کسانی که هر روز ۴ فنجان یا بیشتر قهوه می‌خوردند، ۵۳ درصد کمتر دست به خودکشی می‌زدند. مطالعات نشان می‌دهد ریسک ابتلا به سرطان کبد در افرادی که قهوه مصرف می‌کنند، ۴۰ درصد پایین‌تر است.

در واقع، شواهدیوجود دارد مبنی بر اینکه زنانی که قهوه می‌خورند، کمتر به بیماری‌های قلبی دچار می‌شوند. خلاصه: مطالعات نشان می‌دهد کسانی که قهوه می‌خورند، بیشتر عمر می‌کنند و کمتر گرفتار مرگ زودرس می‌شوند.
بیشتر قهوه‌ای که در اوگاندا پرورش داده می‌شود از نوع روبوستا است 20٪ دیگر آن را انواع عربیکا Typica ، SL 14 ، SL 28 و Kent تشکیل می‌دهد. در اوگاندا قهوه Bugishu / Bugisu رشد می‌کند. این نوع در نزدیکی آبشار Sipi در دامنه‌های غربی کوهستان الگان، یکی از بلندترین کوه‌های این کشور، رشد می‌کند.

از مهم ترین خواص قهوه اونگاندا تازه  می توان به نشاط و شادابی فرد اشاره کرد اما در این بین آرامش وصف نشدنی این قهوه یکی از دلایل محبوبیت این نمونه در جهان و کشور ما ایران می باشد.

مرکز ارائه قهوه اونگاندا روبستا

مرکز ارائه قهوه اونگاندا روبستا قهوه عربیکا به افزایش تولید هورمون اندروفین در بدن کمک کرده و با کاهش استرس و اضطراب به درمان افسردگی کمک می کند. درخت قهوه روبوستا در آب و هوای گرم که بارندگی کمتر است و در نور به خوبی رشد می کند و نسبت به شرایط محیطی بسیار مقاوم می باشد. 1- قهوه روبوستا دارای خواص دیورتیک طبیعی است و به دلیل مقادیر بالای آنتی اکسیدان هایی که دارد به درمان تب بالا و آسم کمک می کند. دانه های قهوه لیبریکا شکلی نامتقارن و نامنظم دارند و دارای عطر و طعم دودی می باشند. دانه های قهوه تولید شده از آن مانند دانه های قهوه لیبریکا بزرگ هستند، شکلی نامتقارن و نامنظم دارند و دارای عطر و طعم دودی می باشند.

تهران به عنوان یکی از مهم ترین مراکز ارائه قهوه روبستا در ایران می باشد. شما می توانید برای تهیه این محصول خوشمزه و خوش طعم با مشاوران فروش ما در اتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما