Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 17 in /home/niucyseh/domains/rafaelcoffee.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985 مرکز تولیدی قهوه برزیل سانتوز - قهوه رافائل

مرکز تولیدی قهوه برزیل سانتوز

یکی از مرغوب ترین قهوه هایی که در دنیا وجود دارد، مربوط به قهوه های برزیل است که از بین تنوع بالای این دانه های خوشبو، قهوه برزیل سانتوز یا سانتوس دارای محبوبیت فراوانی است. مرکز تولیدی این نوع قهوه، دانه های برزیلی را وارد کرده و سپس اقدام به فرآوری آن ها و تولید قهوه هایی با کیفیت صادراتی می نماید که در جلب رضایت مشتری بسیار تاثیر گذار است. 

مرکز تولیدی قهوه برزیل سانتوز

نحوه تولید قهوه برزیل در مزارع

نحوه تولید قهوه برزیل در مزارع قهوه برزیل حدود دو قرن است که از مشهور ترین قهوه ها در جهان بوده و تولید قهوه در برزیل دارای قدمتی چهارصد ساله است.

مزارع بسیاری برای تولید قهوه در این کشور وجود دارد که در هر کدام از آن ها نحوه تولید قهوه متفاوت تر از دیگری است؛

  1. برای تولید قهوه سانتوس ابتدا بذر های آن به صورت ردیفی با فاصله بیش از بیست سانتی متر از یکدیگر کاشته می شوند.
  2. لازم به ذکر است که بذر ها به هیچ وجه در خاک مناطق پر ارتفاق رشد نخواهد کرد و در صورتی که در ارتفاعات کم تر کاشته شود، حتی زمان رشد نیز به جلو خواهد افتاد. 
  3. برآب تولید قهوه برزیل مرغوب، اسیدیته خاک نیز بسیار مهم است و باید پایین تر از ۷ باشد، با این حال اگر خاک قلیایی بود می توان از اکسید آهک نیز برای کاهش آن استفاده کرد.
  4. نحوه آب دادن به بذر های قهوه بسیار حائز اهمیت است،به طوری که باید مرتب و به موقع به آن ها آب داده شود.
  5. هفته ای سه بار کافی بوده و بهتر است که از روش های سنتی در آبیاری آن ها استفاده گردد و از تجمع آب در اطراف گیاه به شدت جلوگیری گردد تا گیاه دچار مردگی نشود.
  6. دانه های قهوه هنگامی که به طور کامل رشد می کنند همواره درون غلافی قرار دارند که از آن ها در برابر صدمات فیزیکی و شیمیایی جلوگیری می نماید و هنگام برداشت محصول نیز معمولا از تراکتور استفاده می شود که می تواند سرعت کار برداشت را افزایش دهد.

سفارش عمده قهوه برزیل سانتوز

سفارش عمده قهوه برزیل سانتوز قهوه سانتوز برزیلی از جمله قهوه هایی است که بسیاری از مردم تمایل زیادی به نوشیدن آن دارند و به همین دلیل مشاغل مربوط به آن نظیر کافی شاپ ها، سفارش قهوه سانتوز برزیلی را به صورت عمده انجام می دهند. همچنین کارخانه های تولید قهوه فوری نیز همواره از گزینه عمده استفاده می کنند.

از جمله دلایل آن، در کاهش قیمت است که می تواند در نهایت به سود مشتری منجر شود. معمولا سفارش های عمده در کیسه های بزرگ نخی که به رنگ قهوه ای هستند، تحویل مشتریان داده می شود که نگهداری محصول را آسان می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما