Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 19 in /home/niucyseh/domains/rafaelcoffee.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985 قیمت قهوه اندونزی مدیوم - قهوه رافائل

قیمت قهوه اندونزی مدیوم

برای اطلاع دقیق تر از قیمت قهوه اندونزی مدیوم کافی ست تا سرچ کوتاهی در میان مراکز مربوط به فروش قهوه به صورت اینترنتی داشته باشید تا بتوانید بدون فوت وقت و به راحتی در کسری از زمان انواع قهوه های گوناگون را مورد بررسی قرار داده و سپس نیز به عنوان مثال قیمت قهوه اندونزی مدیوم مورد نظر تان یا هر نوع قهوه ی دیگری که باب میل تان می باشد را دریابید.

اما خوب است پیش از خرید قهوه مورد نظر تان با انواع آن آشنا شوید تا بدانید اختلاف قیمت در انواع قهوه های اندونزی بر چه اساسی رخ می دهند. در زیر به عوامل تاثیر گذار در قیمت قهوه اندونزی و انواع آن اشاره خواهیم کرد.

قهوه اندونزی

انواع قهوه اندونزی بر چه اساسی تفکیک می شوند؟

  1. قهوه عربیکا اندونزی ( که 25 درصد از قهوه تولیدی در اندونزی را تشکیل می دهند )
  2. قهوه روبوستا اندونزی ( که حدودا 75 درصد از قهوه تولیدی اندونزی را تشکیل می دهند )
  3. قهوه اندونزی با درجه روست لایت
  4. قهوه اندونزی با درجه روست مدیوم
  5. قهوه اندونزی با درجه روست دارک

قهوه اندونزی

 

موارد اشاره شده در بالا را می توان انواع قهوه های اندونزی به شمار آورد، اما این را نیز فراموش نکنید که برندی که این قهوه ها را تولید و به بازار خرید و فروش قهوه عرضه می کند نیز تاثیر قابل توجهی در قیمت قهوه اندونزی مورد نظر تان خواهد داشت.

جالب است بدانید که تولید کنندگان قهوه در اندونزی قهوه هایی را تولید می کنند که تحت عنوان قهوه های خاص یا اسپشیالیتی معروف می باشند. و از آنها به عنوان گران ترین نوع در میان انواع گوناگون و بی شمار قهوه ها یاد می کنند.

قهوه اندونزی

این قهوه های خاص و گران قیمت عبارتند از: قهوه اندونزی کاپی لوواک، توراجا، مندلینگ و قهوه آچه. که بنا به نوع عمل آوری و تهیه شدن خاص شان از جایگاه خاص و ویژه ای برخوردار شده اند و آنها را جز گران قیمت ترین قهوه های اندونزی می دانند.

ما در کانال تلگرامی و صفحه اینستای قهوه سیراف قیمت انواع محصولاتمان را به روز درج می کنیم، شما می توانید برای دریافت قیمت روز محصولات مورد نظر خود به کانال تلگرامی یا صفحه اینستاگرام ما مراجعه فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما