Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 5 in /home/niucyseh/domains/rafaelcoffee.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985 فروش عمده دانه قهوه کلمبیا - قهوه رافائل

فروش عمده دانه قهوه کلمبیا

تولید قهوه در کشور کلمبیا بسیار گسترده و پیشرفته است. در این منطقه مزرعه‌دارانی که به کشت قهوه مشغولند، به دلیل صادرات این محصول درآمد بسیاری کسب می‌کنند. تا جایی که مزرعه‌داران کلمبیایی یکی از ثروتمندترین اقشار این کشور محسوب می شوند. این کشور از جمله کشورهایی است که در مدیریت کشت قهوه، سیاستهایی دقیق اعمال می‌کنند. به گونه‌ای که کشت قهوه در کلمبیا جزیی از هویت و فرهنگ ملی مردم کلمبیا به حساب می‌آید.

در این منطقه بیش از 600 هزار کشاورز با کشت قهوه روزگار می گذرانند. این کشور از سال 1835 مشغول کشت و تولید عمده و صادرات قهوه است.اما کشت قهوه در این کشور از سال 1735 آغاز شد.

شما مصرف‌کنندگان، کافه‌داران و صاحبان رستوارن‌ می‌توانید دانه‌ی قهوه ی کلمبیا را به صورت آنلاین از مرکز فروش ما واقع در استان بوشهر تهیه نمایید. جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق کانالهای ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

منبع:سیراف کافی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما