Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 10 in /home/niucyseh/domains/rafaelcoffee.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985 فروش انواع دانه قهوه روبوستا - قهوه رافائل

فروش انواع دانه قهوه روبوستا

از آنجایی که دانه های قهوه روبوستا یکی از محبوب ترین نوع دانه های قهوه در میان علاقه مندان به نوشیدنی های قهوه می باشد، در نتیجه فروش انواع دانه قهوه روبوستا در بازار های جهانی قهوه معمولا یکی از پر فروش ترین نوع دانه های قهوه می باشند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش انواع دانه قهوه

طبق آمار جهانی، فروش انواع دانه قهوه روبوستا به حدود یک چهارم یا در واقع چیزی در حدود 30 در صد از دانه های قهوه ی مورد مصرف در کل جهان را تشکیل می دهند. دانه های قهوه ی روبوستا به دلیل برخی ویژگی های ساختاری اش در مقایسه با سایر انواع دانه های قهوه مخاطبان خاص خودش را دارد.

ویژگی های خاص دانه قهوه روبوستا

از جمله برخی از این ویژگی ها در دانه های قهوه روبوستا می توان به طعم تلخ تر و تند تر قهوه ی آنها اشاره کرد. این نوع از دانه های قهوه نسبت به دانه های قهوه ی عربیکا طعمی تند تر و گس تر داشته و اما از نظر بویایی، عطر ضعیف تری دارند. اما از طرفی دیگر، میزان کافئین دانه های قهوه ی روبوستا در مقایسه با دانه های دیگر قهوه حدودا دو برابر می باشد. بنابراین افرادی که طعم گس و گیرا تری را در نوشیدنی های قهوه برای خود می پسندند، بیشتر به سمت خرید دانه های قهوه روبوستا جذب می شوند.

فروش انواع دانه قهوه

شکل ظاهری دانه های قهوه ی روبوستا نیز در مقایسه با دانه های قهوه عربیکا کوچکتر بوده و شکل شان کمی بیضی تر از سایر دانه های قهوه می باشد.

نکته ی دیگری که در خصوص دانه های قهوه ی روبوستا می بایست بدانید این است که فروش انواع دانه قهوه روبوستا معمولا هزینه ی کمتری نسبت به سایر دانه های قهوه دارند. در واقع قیمت دانه های قهوه ی روبوستا کم تر از قیمت دانه های قهوه ی عربیکا در بازار می باشند.

منبع:قهوه سیراف

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما