Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 5 in /home/niucyseh/domains/rafaelcoffee.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985 فروش آنلاین دانه قهوه کوپی لواک (Kupi Luwak) - قهوه رافائل

فروش آنلاین دانه قهوه کوپی لواک (Kupi Luwak)

همان طور که می‌دانید انواع مختلف قهوه وجود دارد که هر کدام طرفداران زیادی در سطح دنیا دارد. کوپی لواک یکی از انواع قهوه هاست که گرانترین قهوه در جهان به شمار می رود. این نوع قهوه به دلیل کمیابی و فرآیند تولید بسیار سخت با قیمت گران عرضه می شود. قهوه کوپی لواک در کشور اندونزی در منطقه های جاوا، بالی، سولاوسی و سوماترا کشت می شود و بخش اعظمی از در آمد این مناطق از فروش این نوع قهوه تامین می شود.
یکی از سوالاتی که در مورد نحوه تولید کوپی لواک مطرح میشود در خصوص کشت و فرآوری آن است. برای کشت این نوع قهوه یک نوع گربه به نام لواک را در مزارع رها می کنند، این حیوان از میوه قهوه تغذیه می کند و قهوه با آنزیمی که در معده این حیوان ترشح می شود مخلوط شده و  طعم بسیار خاصی به خود میگیرد. بعد از خارج شدن میوه قهوه از معده حالا نوبت به کشاورزان می رسد تا در مزرعه در جستجوی میوه قهوه ای که از معده این حیوان خارج شده بگردند. بعد از جمع آوری نوبت به شستشو و مراحل خشک کردن این نوع قهوه می‌رسد.

ما هم اکنون این محصول را در قوطی‌های ۲۰۰ گرمی به شما مصرف‌کنندگان عزیز عرضه می‌کنیم. جهت تهیه‌ و ثبت سفارش از طریق کانالهای ارتباطی معرفی شده  تماس حاصل بفرمایید.

منبع:قهوه سیراف

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما