Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 11 in /home/niucyseh/domains/rafaelcoffee.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985 خرید قهوه عربی - قهوه رافائل

خرید قهوه عربی

مختصری در باب قهوه عربی

اگر نام قهوه عربی را شنیده اید و به دنبال خرید قهوه عربی هستید، پیش از هر چیزی باید حقایقی را در رابطه به این نوع از قهوه بدانید. قهوه عربی در واقع یکی از ترکیبات و مشتقات دانه های قهوه عربیکا ست که با روش های مخصوصی فرآوری شده است. و جالب است بدانید نحوه ی سرو قهوه عربی نیز با سایر انواع قهوه تفاوت های قابل توجهی دارد.خرید قهوه عربی

 

در خرید قهوه عربی خوب است بدانید که دو نوع از قهوه عربی را در اختیار خواهید داشت. این دو نوع شامل: قهوه سعودی و قهوه ترک می شوند. که در قهوه ترک شاهد این خواهید بود که در آن هم دانه های روست شده ی قهوه و هم پودر های روست شده وجود دارد. اما به طور کلی قهوه عربی شیوه ای از سرو و تهیه قهوه می باشد.

معمولا علاقه مندان به قهوه، در سفر به کشورهایی نظیر دوبی هرگز فرصت چشیدن قهوه ی عربی با آن نحوه ی سرو خاص و طعم استثنایی را از دست نخواهند داد.

ویژگی های متفاوت قهوه عربی

جالب است بدانید در قهوه های عربی طعم های جدیدی در نوشیدنی قهوه را خواهید چشید که تا پیش از این چشیدن این طعم ها در قهوه برایتان عجیب به نظر می خرید قهوه عربیرسید. بنابراین گفتنی ست که اگر در جایی که قهوه عربی اصیل سرو می شود باشید، متوجه طعم چاشنی هایی نظیر هل،زعفران، دارچین و گیاه میخک در نوشیدنی قهوه خود می شوید. ممکن است برایتان عجیب باشد و اما تجربه ی چشیدن طعم آنها لا به لای طعم گس قهوه لذت بخش خواهد بود.

نکته دیگر در رابطه با قهوه های عربی، ظروفی ست که در آن این قهوه ها دم می شوند. شما اگر قهوه های عربی سرو شده را که در کشور هایی خصوصا عربی دیده باشید متوجه خواهید شد که ظروف دم کردن و سرو این نوع از قهوه ها کاملا متفاوت است. قهوه های عربی در قوری های باریک و کوچکی که به آنها دله Dallah می گویند سرو می شوند.

 

منبع: قهوه سیراف

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما