Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 12 in /home/niucyseh/domains/rafaelcoffee.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985 برترین فروشگاه قهوه اونگاندا عربیکا - قهوه رافائل

برترین فروشگاه قهوه اونگاندا عربیکا

قهوه اونگاندا عربیکا از جمله محبوب ترین قهوه های جهان بوده که دارای طعم شیرین و شکلاتی می باشد. این نوع قهوه در آفریقای مرکزی تولید شده و امروزه به سراسر جهان عرضه می شود. به طوری که خریداران در کشور ایران نیز می توانند، به راحتی به برترین فروشگاه مستقیم این نوع قهوه مراجعه کرده و در زمان کم بهترین نوع این قهوه را با قیمتی کاملا مناسب تهیه کنند.

برترین فروشگاه قهوه اونگاندا عربیکا

مقایسه انواع قهوه عربیکا و روبوستان

مقایسه انواع قهوه عربیکا و روبوستان به طور کلی دو نوع قهوه پرطرفدار در جهان، قهوه عربیکا و روبوستا بوده که اگر بخواهیم این دو قهوه را با هم مقایسه کنیم باید بدانید اگرچه ممکن است این دو قهوه شبیه هم به نظر برسند اما تفاوت‌ های زیادی در بین آنها وجود دارد.

یکی از مهمترین این تفاوت ها در طعم آن بوده زیرا این دو محصول در شرایط کاملاً متفاوت محیطی رشد می نماید؛ در این خصوص باید بدانید طعم قهوه روبوستا به تلخی می‌ زند اما طعم دانه های عربیکا معمولاً به ترشی میزند. از طرف دیگر عربیکا طیف گسترده‌ ای از طعم ها را دارد.
مقدار کافئین این دو قهوه نیز با یکدیگر متفاوت بوده به طوری که اگر چه به طرز عجیبی بیشتر مردم قهوه عربیکا را انتخاب می کنند اما در واقع مقدار کافئین قهوه روبستا به بالاتر بوده که همین امر موجب شده است مقاومت این قهوه در برابر حشرات موذی افزایش پیدا کند.

از لحاظ ظاهری نیز دانه های روبستا دایره ای شکل و تیره هستند در حالی که دانه های عربیکا بیضی شکل و روشن تر می باشد. همچنین میزان شکر این دو قهوه نیز تفاوت هایی با هم دارد به طوری که قهوه عربیکا حدود دو برابر شکر بیشتر نسبت به قهوه روبوستا داشته که شاید همین امر مهم ترین دلیلی است که قهوه عربیکا طرفداران بیشتری نسبت به قهوه روبستا دارد.

در خصوص قیمت این دو قهوه نیز باید بدانید از آنجایی که قهوه عربیکا شرایط رشد حساسی دارد و در شرایط آب و هوایی خاصی تولید می‌ شود، قیمت بالاتری نسبت به قهوه روبوستا و قهوه اسپرسو کیلویی خواهد داشت.

مرجع خرید قهوه اونگاندا عربیکا

مرجع خرید قهوه اونگاندا عربیکا با وجود آنچه در خصوص تفاوت انواع قهوه عربیکا و روبوستا گفته شد و دریافتیم که قهوه عربیکا و قهوه گانودرما طرفداران زیادی دارد طبیعتاً باید توجه داشته باشید از آنجایی که این قهوه انواع مختلفی دارد افراد می‌ توانند با توجه سلیقه خود نوعی از این قهوه را تهیه کنند.

با حال باید بدانید یکی از بهترین قهوه عربیکا، اونگاندا بوده که طعم فوق العاده و بو و عطر بسیار مطبوع دارد. این قهوه در مرجع خرید قهوه اونگاندا، به صورت عمده و با قیمت مناسب عرضه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما