Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 6 in /home/niucyseh/domains/rafaelcoffee.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985 بازار آنلاین دانه قهوه مرغوب برزیل - قهوه رافائل

بازار آنلاین دانه قهوه مرغوب برزیل

در بین تولیدکنندگان قهوه، کشور برزیل بزرگترین تولیدکننده در سطح جهان به شمار می‌آید. این کشور یک سوم قهوه دنیا را تامین می کند. این منطقه که در آمریکای جنوبی قرار دارد و از زمانی که فرانسیسکو د ملو پالتا (Francisco De Mello Palheta) در سال ۱۷۲۷ قهوه را از کاین (Cayenne) گینه فرانسه به این منطقه فرستاد کشت قهوه در برزیل آغاز شد. همه‌ی کسانی که به قهوه علاقه دارمد زمانی که نام قهوه مرغوب به گوششان می‌رسد، نام قهوه‌ی برزیل برای آنان تداعی خواهد شد.
در کشور برزیل در منطقه‌های سانتوس (Santos)، استیت برزیل (Estate Brazils)، موکوکا (Mococa)، سائوپائولو (Sao Paolo)، پارانا (Parana)، سرادو (Cerrado) دانه قهوه کشت می شود. منطقه برزیل با تولید 50 میلیون کیسه در سال بیشترین قهوه مصرفی جهان را تولید می کند.

 

هم اکنون شما خریداران قهوه در ایران می‌توانید به صورت آنلاین قهوه مرغوب برزیل را تهیه نمایید. جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر لطفا از طریق کانالهای ارتباطی زیر با تماس حاصل بفرمایید.

منبع:قهوه سیراف

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما