Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 14 in /home/niucyseh/domains/rafaelcoffee.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985 خرید دانه قهوه اسپرسو - قهوه رافائل

خرید دانه قهوه اسپرسو

اگر جز دسته ای هستید که به نوشیدنی های کافیین دار تند و تلخ علاقه مندید و به دنبال خرید دانه قهوه اسپرسو هستید، لازم است پیش از هر چیزی مطلع باشید که قهوه اسپرسو به هیچ عنوان نام دانه ی خاصی از انواع قهوه نیست. بلکه دانه قهوه اسپرسو با داشتن خصوصیاتی که طعم و بوی انواع قهوه ها را از هم متفاوت می سازد، این نام را به خود گرفته است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

و اسپرسو نیز شیوه ی تهیه ی یک نوع از انواع متعدد نوشیدنی های قهوه است. اما معمولا در حالت کلی و عمومی افرادی که علاقه مند به نوشیدنی قهوه اسپرسو می باشند و قصد خرید دانه قهوه اسپرسو را دارند، با این عنوان سراغ آن می روند.

خصوصیات دانه قهوه اسپرسو

همانطوری که در پیش اشاره کردیم، اسپرسو شامل ویژگی هایی ست که دانه های قهوه به واسطه ی آنها این نام را می گیرند. از جمله مهم ترین این خصوصیات شامل موارد زیر می شود:

  1. میزان آسیاب شدن دانه ی قهوه
  2. میزان روست ( برشته ) شدن دانه قهوه
  3. دستگاه و ابزار هایی که قهوه به کمک آنها به عمل می آید

دانستن این موارد به شما کمک خواهد کرد در هنگام خرید دانه قهوه اسپرسو دچار اشتباهات رایجی که اغلب مردم می شوند، نشوید. به عنوان مثال میزان آسیاب شدن دانه های قهوه برای تهیه قهوه اسپرسو بیشتر از انواع دیگر است. و یا میزان روست شدن آنها نیز به همان نسبت بیشتر می باشد.

لازم است بدانید که هر چقدر دانه قهوه ای که آسیاب کرده اید بیشتر روست شده باشد، رنگ آن تیره تر خواهد شد. بنابراین وقتی انتخاب شما قهوه ی اسپرسو می باشد باید بدانید که پودری با رنگ قهوه ای سوخته و عطر تند و تیز تری باید در اختیارتان قرار گیرد.

با توجه به موارد اشاره شده در فوق به شما پیشنهاد می شود اگر ترجیح تان نوشیدن نوعی از قهوه است که طعم گس و تیز تری را همراه با غلظت بیشتر به کام تان هدیه، به سراغ خرید دانه قهوه اسپرسو بروید.

منبع:قهوه دانه سیراف

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما