Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 21 in /home/niucyseh/domains/rafaelcoffee.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985 فروش آنلاین قهوه عمده انواع مختلف - قهوه رافائل

فروش آنلاین قهوه عمده انواع مختلف

در این مقاله سعی بر این شده است که در ابتدا اطلاعاتی در مورد قهوه عربیکا و روبوستا داده شود و در ادامه نیز به فروش آنلاین قهوه پرداخته شود. همانطور که همه می دانند به طور یقین می توان گفت که عربیکا قهوه بهتری نسبت به روبوستا می باشد. قهوه عربیکا دارای طعمی پیچیده تر با عطری بیشتر است و در دهان بافتی مخملی و خوش طعم را ایجاد می کند که همگی این ویژگی ها از قهوه عربیکا قهوه بهتری می سازد. شاید خیلی درست نباشد که بگوییم قهوه روبوستا هم مانند عربیکا به همان اندازه دوست داشتنی است. برای خرید این 2 نوع قهوه می توان از سایت های فروش آنلاین قهوه استفاده کرد.فروش آنلاین قهوه

قهوه عربیکا

درخت قهوه عربیکا به ارتفاعی به اندازه 1000 تا 2000 از سطح دریا نیازمند است. درختان قهوه عربیکا از نظر شرایط آب و هوایی بسیار حساس می باشند و نسبت به آفات هم آسیب پذیر هستند. علت گرانی این گونه دانه ها به علت داشتن شرایط سخت و حساس رشد این درخت می باشد. منطقه های اصلی برای کشت این قهوه عربیکا در گذشته را می توان منطقه های کوهستانی کشور یمن ، منطقه جنوب غربی اتیوپی و منطقه جنوب شرقی سودان نام برد. شهرت نام عربیکا به این دلیل است که در گذشته آن را قهوه عربی می خواندند.

فروش آنلاین قهوه

دانه قهوه عربیکا

دانه قهوه عربیکا ظاهری صاف و تخت دارد. خطی که در وسط این دانه ها قرار دارد کمی دارای انحنا می باشد که با مقداری دقت می توان این دو گونه قهوه را از یکدیگر تشخیص داد. این گونه دارای طعمی عالی است. همچنین مقدار کافئینی که در دانه قهوه عربیکا وجود دارد بین 0.8 تا 1.4 می باشد که مقدار کافئین پایینی داردتشخیص نوع عربیکا یا روبوستا در دانه خام آسان تر است. برای خرید قهوه عربیکا می توان از سایت های فروش آنلاین قهوه استفاده کرد.

قهوه روبوستا

دانه های قهوه روبوستا چیزی در حدود 30 درصد از قهوه های مصرفی جهان را تشکیل می دهند درخت قهوه روبوستا برای رشد نیازمند ارتفاعی زیر 1000متر است. ویژگی بارزی که باعث می شود تا این درخت در شرایط سخت و نامناسب آسیبی نبیند و استوار باقی بماند تنه های تنومند و قدرتمند این درخت می باشد. درختان ربوستا می توانند تا ارتفاع 10 متر هم رشد کنند.

فروش آنلاین قهوه

ویژگی های دانه روبوستا

از ویژگی های دانه های روبوستا می توان به عطر تلخ آن اشاره کرد که یکی از شاخصه های بارز دانه های روبوستا می باشد. مقدار کافئین موجود در این گونه از دانه های قهوه 1.7 تا 4 درصد می باشد که به میزان 2 برابر دانه های قهوه عربیکا می باشد. عطر دانه های روبوستا به نسبت دانه های عربیکا کمتر است. برای خرید قهوه روبوستا می توان از سایت های فروش آنلاین قهوه استفاده کرد.

قهوه عربیکا و روبوستا

قیمت قهوه روبوستا نسبت به گونه عربیکا کمتر است که ارزانی آن دلیل بر بی کیفیتی آن نیست بلکه به این دلیل است که درختان دانه روبوستا در برابر آفات مقاوم تر هستند و شرایط نگهداری آنها نسبت به دانه عربیکا آسان تر می باشد.یک فنجان قهوه روبوستا برای بیدار ماندن یا فعالیت هایی که به دقت نیاز است و یا انرژی بالا می خواهد بسیار مناسب می باشداز دانه های روبوستا می توان برای تهیه اسپرسو استفاده کرد زیرا این دانه ها دارای فوم غلیظی هستند. اما در کل عربیکا و روبوستا را طبق نیاز به نوشیدنی و سلیقه افراد ترکیب نیز می کنند.  قهوه عربیکا و روبوستا را می توان از سایت های فروش آنلاین قهوه خریداری نمود.

فروش آنلاین قهوه

فروش آنلاین قهوه

یکی از راه های خرید قهوه، خرید از طریق سایت های فروش آنلاین قهوه می باشد که مخاطبان می توانند از طریق سایت و یا همچنین از طریق شماره تماس محصولات فروش آنلاین قهوه ، اقدام به خرید قهوه مورد نظر خود کنند. لازم به ذکر است که سایت های فروش آنلاین قهوه باید دارای مجوز رسمی باشند که در این صورت هیچ گونه نگرانی بابت تحویل محصول خود نمی باشد

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما واقع شده باشد و راه های ارتباط با فروش آنلاین قهوه و اطلاعاتی راجع به قهوه عربیکا و روبوستا بدست آورده باشید.

منبع: قهوه سیراف – قیمت خرید و فروش عمده انواع قهوه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما